сряда, 16 февруари 2011 г.

Подари ми приказка!

Какъв подарък може да зарадва по еднакъв начин любимия за Св. Валентин, детето ми за Коледа или скъп приятел? И лъснатият ми шеф, и шантавата ми съседка, и личният ми лекар, и любимата ми учителка, и познатия ми програмист, и дори колежката, която не харесвам - всички до един искат ИСТОРИЯ ЗА СЕБЕ СИ! Тя може да е разказ, приказка или стихотворение. Вие решавате дали ще разсмива, разплаква или интригува, дали ще шепне нежни слова или ще разказва ужасии. Главният герой е човекът, на когото подарявате неговата история в малка книжка с 3-4 страници! За да подарите най-специалния подарък са ви нужни една седмица и имейл за връзка: kukurzliak@gmail.com. Ако не сте като приятелката си, чието хоби е да щъка по магазините, ако не искате да отделяте от свободното си време, за да майсторите нещо "уникално", а после да замервате коша с творението си, имате още една възможност да поднесете специален подарък на специален или може би не толкова специален човек. Направете го главен герой! ПОДАРЕТЕ МУ НЕГОВАТА ПРИКАЗКА! И той ще запомни подаръка ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар